Någon form av rubrik.

by johanssons

Började med lite heshest i tisdags. Fortsatte plugga, jobba och ladda inför en grym helg som komma skulle. Men icke. I fredags vaknade jag med feber, min kropp bestod inte längre av 75% vatten, utan snarare 75% snor (intressant info, i know) och jag insåg ju att det blir inget julbord med mitt underbara jobb ikväll. Så jag och Ottosson bunkrade upp inför en lugn hemmakväll så jag skulle kunna gå med Fredriks jobb på lördagen. Nej, men “någon” tyckte inte att jag skulle få något julbord i år! Jag låg däckad fram från fredag runt 23-tiden till lördag vid 23-tiden. Inte ett dugg bitter. Så då tänkte jag, men nu kommer jag kunna gå på glöggminglet på söndagen. Nej det skulle jag inte heller. Så när Fredrik kom hem söndag vid lunch och började berätta om sitt underbara julbord, att dom gått ut och festat med Hasse Bronten och bara haft jävligt kul allmänt så sa jag inte ett dugg vänligt, snarare jävligt bitchigt och i en väldigt gäll och galen ton: ” Ja, men RUBB IT IN MY FACE GÖR DET!!!” Varav det följdes av att sovrumsdörren smälldes igen och jag gapar igen inte ett dugg trevligt: ” LÅT MIG VAAAA! “. Ja, där har vi ett lysande exempel på Caroline 5 år.

Fred skipades senare och vi fick till en taco/film/myskväll.